אם קניתם רכב חדש או מיד שנייה, קודם כל מגיע לכם מזל טוב. כעת, באפשרותכם לשדרג את הרכב שרכשתם באמצעות שלל סוגים של אבזור חיצוני, אשר יכולים להפוך אותו לחזק יותר, יציב יותר, בטיחותי יותר ואפילו יפה יותר. שוק האביזרים לרכב נמצא בצמיחה מתמדת בארץ בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, עומדות בפניכם לא מעט אפשרויות בחירה, ותוכלו לרכוש מגוון רחב של אביזרים בטווח רחב של מחירים.
 
עם זאת, לעיתים המגוון הרחב עלול דווקא להביא ללא מעט בלבול באשר לאבזור החיצוני הרצוי עבורנו. כיצד נוכל לבחור?
 

בחירה נכונה של אבזור לרכב

קשה להגדיר כללים ברורים לבחירת אבזור חיצוני לרכב, כיוון שלכל נהג יש רצונות שונים וצרכים שונים.
 
באופן כללי, אחת מן התוספות הפופולריות לרכב היא תוספת כלשהי לצמיגים- למשל, חישוקים אשר עשויים אלומיניום או מגנזיום. בנוסף לכך, תוכלו למצוא גם פנסי LED אשר יגבירו את תאורת הרכב, מדבקות מסוגים שונים ועוד. אביזרים שונים יכולים להתאים לאנשים בעלי מקצוע או תחביב מסוים- למשל, חובבי רכיבה יוכלו לשדרג את הרכב באמצעות מנשא אופניים, ואנשים אשר יש להם צורך בשינוע מטען ממקום למקום יוכלו להוסיף לרכב וי גרירה ייעודי.
 
בנוסף לשיפור התפקוד, קיימים גם לא מעט אביזרים אשר יכולים להפוך את הנסיעה לבטיחותית יותר. דוגמא לכך היא חיישני הרוורס, אשר מותקנים בחלקו האחורי של הרכב. בנוסף, יותר ויותר נהגים בוחרים להתקין ברכבם מצלמת דרך אשר מתעדת את המתרחש בסביבות הרכב- כך שיהיה תיעוד במקרים של פגיעה ברכב או תאונת דרכים.
 

פנייה אל משווק מורשה

כאשר קונים אביזרים לרכב מכל סוג שהוא, יש לברר ממי אנחנו קונים אותם. קיימים לא מעט משווקים אשר מוכרים אבזור חיצוני, אך חשוב לבחור לפנות אך ורק אל שירותיו של משווק מורשה ומוסמך. מומלץ לבחור במשווק בעל ניסיון רב ככל הניתן, אשר מחזיק במגוון אביזרים של מיטב היצרניות ברחבי העולם. כך, תוכלו לדעת בוודאות כי אתם עומדים לקבל שירות התקנה איכותי, וגם אחריות מלאה על כל האביזרים שתקנו. 
לבירור עבור ביטוח למשאיות.