כל סוגי האביזרים לרכבים חשמליים שישדרגו את הרכב שלכם! בהתאמה אישית ובמחירים ללא תחרות היישר מהיבואן לצרכן – המחירים הזולים בארץ!

מגוון אביזרים: מגני רוח, מדרכות צד, מדרכות צד חשמליות, כיסוי קדמי, כיסוי אחורי, גגונים, פסי קישוט, ערסלים לגג ועוד…

אפשרות להתקנה במקום

שדרגו את חווית הנהיגה ברכב החשמלי שלכם

בעידן החדש של רכבים חשמליים, האביזרים הנלווים הם הרבה יותר מאשר פריט קישוטי. הם מייצגים טכנולוגיה מתקדמת שנועדה להפוך את הנסיעה החשמלית לחוויה נהיגה של נוחות ויעילות.

התקני טעינה חכמים ומהירים
שכחו מהמתנות ארוכות ליד עמדות הטעינה – עם התקני הטעינה המתקדמים, תוכלו לטעון את הסוללה במהירות ויעילות. טכנולוגיות חדשניות מונעות בזבוז אנרגיה, שומרות על אורך חיים מרבי לסוללה, ומאפשרות טעינה מהירה וידידותית לסביבה.

מערכות מולטימדיה משודרגות
האם אתם חולמים על חוויית בידור מרהיבה ברכב? מערכות המולטימדיה החדשניות מציעות מסכי ענק, גרפיקה מרשימה, איכות צליל משודרגת ושליטה קולית אינטואיטיבית. הכל מותאם במיוחד עבור רכבים חשמליים.

סגנון ייחודי

אבל חוויית הנהיגה החשמלית לא נגמרת כאן – עם מגוון רחב של חדשנויות, כיסויי כרום, מדרכות צד וקישוטים נוספים, תוכלו להדגיש את הסגנון האישי שלכם ולהפוך את הרכב למשהו יוצא דופן.

מדוע לפנות לחברת סופרב?

חברת סופרב הוקמה לפני כחמש שנים, אולם מייסדיה עובדים בתחום הרכב כבר למעלה מעשרים שנה ואי לכך צברו ניסיון רחב ועשיר בתחום שנועד להבטיח לכם שירות ברמה גבוהה מאד. אנו מאמינים שכל לקוח נדרש ליהנות לא רק ממוצר באיכות גבוהה אלא גם משירות אדיב ויחס אישי לאורך כל שלבי הרכישה.

אז אם אתם רוצים להעלות את חווית הרכב החשמלי שלכם לדרגה מעל, בואו אלינו ונתקין לכם בהתאמה אישית את האביזרים החכמים והחדשניים. מה שמחכה לכם הוא נסיעה מהנה, יעילה ובטוחה לסביבה.