שדרוג הרכב סטטוס או אגו – איך לשדרג את הרכב לפנטזיה שלך?

קשה להסביר את הרגש העז שהמתכת על ארבעה גלגלים מעוררת בנו, קשה להסביר את הרגשות העזים שיש לנו לבייבי שלנו, לא סתם
אנו רוצים לדאוג לבטיחות שלה (ושלנו), לקנות את המגינים הטובים ביותר, את הגאדג'טים הטובים ביותר, את ה"צעצועים" הטובים ביותר. כל זה שלנו ולה- למכונית שלנו יהיה טוב יותר.
הבעיה מתחילה במגוון הרחב של האפשריות הבלתי נגמרות. קשה לדעת מה באמת צריך ומה פחות, איזה גאדג'טים שימושיים לנו באמת. אתה יכול בקלות "לאבד" ולמצוא את עצמך משקיע הון עתק בשדרוג הרכב.
אנו ב א.ל סופרב, מתמחים באביזרי רכב, החלטנו להקים את המדריך לרכישת אביזרי רכב, לרכבים  פרטיים ורכבי שטח. כל זאת על מנת לעזור לכם להגשים את פנטזיית הנסיעה שלכם ולשדרג את הבייבי שלכם לנסיעה נעימה יותר בעיר ובשטח.
 

עוגןאביזרי רכב – מה לבחור?

אתם ודאי מצפים למצוא את התשובה המלאה- איזה אביזרי רכב לרכוש, ובכן לא תמצאו את התשובה לשאלה, אין באמת תשובה לשאלה הזו. אביזרי רכב נבחרים לפי מה שמתאים לכם, האביזרים שמדליקים אתכם והאביזרים שנחוצים לרכב שלכם, אם זה מגן יתושים או מגיני גלגל אחורי  לרכבי שטח או מגיני רוח לרכבים פרטיים. אך אנו יכולים לסווג את האביזרים לרכב לקבוצות שונות, כך תוכלו להחליט מה יותר שימושי ומה יותר חשוב לכם.
את שדרוג הרכב שלנו אפשר לחלק לשתי קטגוריות ראשיות, כאשר האחת קשורה בשיפור האחיזה וביצועי הרכב או במילים אחרות הבטיחות, השנייה קשורה לאביזרים חיצוניים ופנימיים המשדרגים את מראה הרכב את הנוחות ברכב או במילים אחרות אפשר לומר שדרוג הסטאטוס או האגו. 
 

הבטיחות שלנו

אביזרים לרכב, אביזרי רכב

לבחור באביזרי רכב שישדרגו את האחיזה שלנו על הכביש ויתרמו רבות לביטחון שלנו על הכביש הם בהחלט האביזרים החשובים ביותר. במדריך נמנה את האביזרים החשובים ביותר לבטיחות שלנו על הכביש, כמובן שקיימים מגוון רחב של אביזרים שיכולו לתרום לבטיחות, אלה שתשמחו למצוא בבדיקת רכב לפני קניה, ואנו נמנה את האביזרים החשובים ביותר.
 

מערכת עזר לנסיעה לאחור (חישני רוורס)

מטרתה של מערכת חיישני הרוורס היא להתריע לנו על פגיעה אפשרית באובייקטים השונים הנמצאים בקרבתנו. המערכת מודדת לנו את המרחק המדויק של האובייקט שעומד מאחורינו, מערכת שתקל על חניות ותתריע מפני פגיעות.
 

כריות אוויר

משנת 2010 חובה לייבא לארץ רכבים בהם ניתן להתקין לפחות שתי כריות אוויר, אם אין ברכבך כריות אוויר אביזר זה אינו בחירה, כרית האוויר יכולה להציל חיים, מטרתה להוות אמצעי החוצץ בין הנוסעים לבין החלקים הפנימיים של הרכב כמו ההגה, השמשה ודלת הצד, כריות האוויר יפעלו בעת התנגשות חזיתית, צדדית או התהפכות הרכב.
 

מערכת לשמירת מרחק

מטרת המערכת לשמירת מרחק היא להסב את תשומת ליבנו בעת הנהיגה לסכנה ברורה העומדת להתרחש, לצערנו הרב תאונות דרכים רבות מתרחשות עקב חוסר תשומת לב של שבריר שנייה. תפקידה של המערכת לקלוט את הנעשה על הכביש להתריע לנהג במרחק מסוים, כדי שהוא יכול לבלום בזמן.
 

מערכת בקרת לחץ אוויר

אוויר תקין בגלגלים מציל חיים, כאשר כמות האוויר בגלגל תקינה (לפי הוראות יצרן) אחיזת הרכב על הכביש יציבה. מערכות בקרת לחץ אוויר מטרתן להתריע על לחץ האוויר בצמיגים האם לחץ האוויר גבוה או נמוך, התקנת המערכת הוכיחה את יעילותה בשני מישורים עיקריים, שמירה על הגלגלים לאורך זמן ומניעת תאונת דרכים שנגרמות עקב לחץ אוויר לא תקין.
 

מגיני רוח

מגיני רוח על שמם כן הם, הם מגינים על הנהג מפני הרוח ומפני טיפות הגשם במיוחד כשאנו נוסעים במהירות גבוהה. כאשר בוחרים מגיני רוח חייבים להתאים אותם לסוג הרכב. כאשר אתם בוחרים במגינים מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום אביזרי רכב טרם הרכישה.
 

עוגןשדרוג הרכב היופי והנוחות

יותר נח

עד כה מנינו את אביזרי הרכב החיוניים ביותר שמטרתם נועדה להגן עלינו בעת הנסיעה, מכאן אנו עוברים לעולם שלם של אביזרים לשדרוג הרכב הן מבחינת נוחות והן מבחינת מראה.
גם בחלק זה לא ניתן לענות על השאלה אילו אביזרים לבחור, כיוון שאין תשובה חד משמעית ליופי ולנוחות. אנחנו תמיד רוצים לשדרג את הרכב, כאן עולה שאלת התקציב האגו והסטטוס. 

 

גגונים לרכב

גגונים לרכב, אביזרי רכב
 
פעמים רבות, במיוחד כשאנו יוצאים לטיולים אנו מגלים שהרכב שלנו לא גדול מספיק על מנת להכיל את כל התיקים של בני המשפחה, זו לא סיבה להחליף את הרכב כמובן, אך זו סיבה להתקין גגון לרכב. גגונים לרכב ישדרגו לכם את הנסיעות והטיולים של בני המשפחה, תירוצים כמו אין לנו מקום כבר לא יתקבלו עוד.
 

מתקן לאופניים

אי אפשר לדבר על שדרוגים מבלי להזכיר את השדרוגים הטובים ביותר לאוהבי הטיולים בשטח ולחובבי מסלולי אופניים. הוספה של מתקן אופניים על גבי רכבים פרטים, טנדרים או רכבי שטח, יכול לשדרג לכם את הטיולים המשפחתיים.
עד שהתחבורה הציבורית תאפשר לנו להגיע עם האופניים שלנו לכל מקום, נצטרך להסתפק במתקני האופניים המורכבים על הרכב שלנו, אותו אמצעי שינוע שהפך לאביזר רכב בסיסי לכל אוהבי טיולי האופניים.
 

משענות יד

לנוחות שלכם בזמן הנסיעה אנו מציעים לכם את סדרת משענות היד לרכבים, הן בהחלט יכולות לשדרג לנו את חווית הנהיגה במיוחד לנסיעות המתישות בעיר. סדרת משענות היד פותחה במיוחד לסוגים השונים של הרכבים, לכן עלינו להתאים את משענת היד שתתאים לרכב שלנו. אם כבר בחרנו באביזר זה רצוי לבחור במשענת יד שתספק לנו מקום אחסון נוסף ומקום מיוחד לכוסות ובקבוקים.
 

יותר יפה

כמובן כשאנו רוצים לשדרג את הרכב שיהיה יותר יפה בחירת האביזרים מותנת אך ורק בטעם האישי שלנו, נציג בפניכם כמה אביזרים שיכולים בקלות לשדרג לכם את מראה הרכב מבפנים ומבחוץ.
 

ספויילרים

הספוילר נחשב לאחד התוספות הפופולאריות ביותר לרכבים, הספויילר הוא למעשה כנף המותקן מעל תא המטען, כיום אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ספויילרים בגדלים שונים ומסוגים שונים, אך הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הכנף המושלמת לרכב שלכם על מנת להעניק את המראה הספורטיבי והאלגנטי.
 

כיסויי כרום

כיסויי הכרום מקשטים את הרכב ומוסיפים לו יוקרה, כיסויי הכרום לפנס אחורי, למראות ולמיכל הדלק מגיעים בגדלים שונים ובצורות שונות, על מנת לקבל תוצאה מושלמת ויוקרתית יש להתאים את הכיסוי לסוג הרכב. שכן כיסויים שאינם מתאימים עלולים לגרוע במראה הרכב ולא לתרום לא לאגו ולא לסטאטוס- ראו הוזהרתם.
 

פסי קישוט

חולמים על רכב במראה ספורטיבי, בקלות רבה אפשר לממש את החלום, כל שצריך לעשות זה להוסיף פסי קישוט המעניקים לרכב מראה הרבה יותר מושקע. אבל פסי קישוט שלא הודבקו כהלכה יכולים לגרום נזק לדפנות של הצמיגים. לכן אם בחרתם להשקיע בשדרוג עשו זאת בחברה מקצועית.

שדרוגים לרכבי שטח

אביזרים לרכב
 
בעלים של רכב שטח נהנים מעולם כפול ומכופל, רכב השטח משמש אותם ליום יום בנסיעות העירוניות ובסוף השבוע הרכב "הופך את מתכתו" ונהייה לאטרקציה, לחיית שטח. עולם אביזרי הרכב לג'יפים הוא עולם שלם של אטרקציות וגאדג'טים ביכולתכם להפוך את חיית השטח שלכם לפרועה או אלגנטית בעזרת כמה אביזרים פשוטים.
 

כיסוי גלגל רזרבי

כיסוי גלגל רזרבי ברכבי שטח מעניק לרכב שלנו את המראה הסופי שמעיד מי אנחנו, כיום אנו יכולים למצוא כיסוי עור או בד או כיסוי מתכת. לכל רכב שטח קיים את הכסוי המתאים עבורו.
 

מגינים לרכבי שטח

מעבר לפונקציונאליות השומרת על רכב השטח שלנו או על רכב העבודה, למגן קדמי לרכב תפקיד נוסף, מגן קדמי מעניק לרכב מראה חייתי יותר, מראה פרוע, בהחלט דרך לשדרג את הג'יפ שלנו ולהפוך אותו לחיית שטח. אביזרים נוספים לשדרוג רכבי השטח גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת מראה, מגן אחורי ומגן יתושים.
 

מדרכות לרכבים

מטרתן של מדרכות הצד להקל עלינו על הכניסה לרכב השטח. כשמחפשים מדרכות צד לרכבי שטח חשוב מאוד להקפיד על התאמה לסוג הרכב, למרות שבשוק אביזרי הרכב קיימות מדרכות צד אוניברסאליות, מיותר לציין שהן נראות הרבה פחות אלגנטיות ומהודרות מהמדרכות המתאימות במיוחד עבור רכב השטח.
 

עולם של אביזרים לרכב

עד כה לא מנינו אפילו מחצית מאביזרי הרכב המצווים בשוק האפטר מרקט לשיפור הרכב, מנינו אביזרים פנימיים ליופי, לנוחות או לבטיחות, מנינו אביזרי חוץ לרכבים פרטים ורכבי שטח. האביזרים לרכב נמכרים ברשתות גדולות או אצל משווקים קטנים, ניתן לרכוש אותם כמעט בכל מקום אך עלינו לקחת בחשבון את הבטיחות שלנו ואת המראה הסופי. אביזרים לרכב רוכשים רק אצל המומחים כי הבטיחות שלנו היא מעל הכל.
גם אם כוותיקים בעולם שדרוג הרכב או גם אם אלו הצעדים הראשונים שלכם בעולם מרתק של שדרוג הרכב, זכרו שאין סוף לשדרוגים, לאביזרים ולגאדג'טים, שדרוג הרכב בקלות יכול לעלות לנו עשרות אלפי שקלים אם לא נבין באמת מה אנו צרכים.
בחרתם לשדרג את הרכב שלכם – בשביל זה אנחנו פה- כדי לעזור לכם להפוך את מכונת המתכת שלך לפנטזיה שלכם.
 

עוגןמי אנחנו

עולם של אביזרי רכב
 
אנו בחברת סופרב מתמחים בייבוא, שיווק והפצה של תוספות ושדרוגים לרכבי השטח ולרכבים הפרטיים. עם ניסיון של מעל לעשרים וחמש שנים בתחום הרכב נוכל לעזור לך להרכיב את "חתיכת המתכת" שחלמת עלייה כל החיים.
לכל שאלה או התייעצות אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים בדף צור קשר ונציגנו יחזרו אליכם במהירות האפשרית.
כמובן שאתם תמיד מוזמנים לבקר בחברה שלנו ולהתרשם מעולם מופלא של אביזרי רכב ליהנות מחוויה של נהיגה שלא הכרתם.